Strzałka
Emocje
Emocje: ważny element procesu sprzedaży

W 87% zakupów to emocje wpływają na procesy poznawcze i decydują o sprzedaży. Wzbudzenie emocji w Internecie nie jest proste. Najczęściej firmy robią to za pomocą odczuć pozytywnych lub negatywnych. Jak formułować komunikat, wyważyć go i jednocześnie być skutecznym?
wiecej

Strzałka
Kradzież tożsamości
Kradzież tożsamości w Internecie. Jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa danych?

Rozwój nowych technologii jest fascynującym zjawiskiem, dającym ogromne możliwości, ale także narażającym na cyberprzestępstwa. Jak pokazują dane z BIK z 2017 roku, 44% Polaków w wieku 15-65 lat choć w raz w życiu miało styczność z sytuacją, która bezpośrednio lub pośrednio zagrażała bezpieczeństwu jego danych. Czym jest kradzież tożsamości, jak najczęściej wygląda i jak się przed nią chronić?wiecej

Strzałka
Przywództwo w IT
Przywództwo w IT. Jak być skutecznym liderem?

Bycie skutecznym liderem w IT to jeden z ważniejszych celów w firmie. Pracownicy niższego szczebla wykonują zadania operacyjne, a lider motywuje ich do pracy, wydobywa potencjał oraz zajmuje się działaniami strategicznymi. Z pozoru wszystko wydaje się proste, ale jednak raport „What’s missing in leadership development” z 2018 roku potwierdza, że tylko 11% liderów z przebadanych 500 uznało, że ich działania przynoszą dobre rezultaty.

wiecej
Strzałka
Branża IT
Branża IT w Polsce ma 70 lat. Jaka jest jej przyszłość?

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat rynek IT bardzo się zmienił. Pierwsze firmy technologiczne zaczynały w garażu, a obecnie światowy rynek IT zanotował wzrost o 3,3 proc. Szacuje się, że w 2018 jego wartość może wynieść niemal 3,7 bln dol. Polski rynek IT również zaczynał w podobnych warunkach. Jak wygląda branża IT w Polsce, jakie usługi cieszą się największym wzięciem i jakie są szacunki gospodarcze dla tej branży?
wiecej