Strzałka
Jak budować reputację marki
Jak budować reputację marki?

W dzisiejszych czasach wiele przedsiębiorstw oferuje bardzo podobne produkty i usługi, dlatego wyróżnikiem na rynku jest dobra marka. W erze social mediów i komunikacji 24/7 to nie lada wyzwanie. Czym jest reputacja marki, jak o nią dbać i czym różni się od tożsamości i wizerunku marki?
wiecej

Strzałka
Ciekawostki o wordpressie
8 ciekawostek o WordPressie

WordPress jest najczęściej wybieranym systemem do zarządzania treścią (CMS) w Internecie. To właśnie na tym skrypcie powstało aż 27% stron internetowych na świecie. Jest prosty, bezpieczny i funkcjonalny, a mimo to czasami budzi pewne wątpliwości. Zobacz, czego jeszcze nie wiesz o WordPressie.
wiecej

Strzałka
Neuromarketing
Neuromarketing: rewolucja technologiczna w podejściu do Klienta

Neuromarketing to krok milowy w dotychczasowych działaniach marketingowych, połączenie nowych technologii i kilku dziedzin nauki. Dzięki temu zyskujemy wiarygodne, twarde dane co do preferencji Klientów. Można ich użyć jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Narzędzia neuromarketingowe są szeroko wykorzystywane na całym świecie, a zapotrzebowanie na nie stale rośnie.

wiecej
Strzałka
Telefony
10 ciekawostek o telefonie komórkowym

W 2018 roku mija 45 lat od zaprezentowania pierwszego przenośnego telefonu komórkowego. Mimo że ta historia jest krótka, smartfony wciągnęły nas tak bardzo, że dziś trudno wyobrazić sobie życie bez nich. Czego jeszcze nie wiesz o telefonie komórkowym?wiecej

Strzałka
Storytelling biznesowy
Storytelling biznesowy: skuteczne narzędzie sprzedaży w Twojej firmie

Od tysięcy lat komunikujemy się za pomocą opowieści. Storytelling jest modnym pojęciem, jednak obejmuje dużo więcej niż historie nastawione na rozrywkę. Storytelling to sztuka opowiadania historii w celu komunikacji i nawiązania relacji. Efektem jest wywołanie pożądanego rezultatu, a przy okazji … zabawa. wiecej